Chcete se dostat do médií, ale nedaří se vám to? Posíláte tiskové zprávy bez odezvy? Snažíte se kontaktovat novináře, ale výsledky nepřicházejí? Možná to jde dělat lépe. A já vám ukážu, jak na to!
Přijďte na můj interaktivní workshop „Prosaď se ve světě médií“, kde vám během 6 nabitých hodin předám své know-how z oblasti PR. Se svými 17 lety zkušeností v PR komunikaci a 10 lety praxe jako novinářka, rozhlasová a televizní reportérka vám ukážu, jak správně oslovit novináře a nabídnout jim informace tak, aby je zaujaly a chtěli je publikovat.
Už žádné nudné tiskové zprávy. Najdeme váš příběh, který novináře oslní.
Pojďme ho společně objevit!
Za každou značkou se skrývá zajímavý příběh. Vaše značka nejsou jen vaše produkty nebo služby, je to živý organismus s bohatou historií, hodnotami a cíli. Klíčem k úspěchu v médiích je najít tento příběh, uchopit ho za správný konec a chytře ho nabídnout novinářům.
Pojďme se společně zamyslet nad tím, jak vaše značka vznikla, jaké výzvy musela překonat, jaké úspěchy slavila, a určitě objevíme mnoho inspirativních momentů. Možná jde o váš osobní příběh jako zakladatele, o inovativní nápad, který stál u zrodu vaší firmy, nebo o neobvyklé přístupy, které jste museli zvolit, abyste se dostali tam, kde jste dnes.
Novináři hledají příběhy, které jsou autentické, emocionální a mají hlubší význam. Chtějí vědět, kdo stojí za značkou, jaké má hodnoty a vize, jak přispívá k lepšímu světu. Proto je důležité váš příběh najít a sepsat tak, aby byl poutavý, jasný a přesvědčivý.
Za svou více než 25letou kariéru jsem vytvořila tisíce příběhů a pomůžu najít i ten váš.
6 HODIN, KTERÉ ZMĚNÍ VÁŠ PŘÍSTUP K PR
Co vás na workshopu čeká?
Jak vybrat to správné médium přímo pro vás
Jak získat kontakty na novináře a jak je oslovit
Jaké informace novináři chtějí a co je zákonitě odradí
Jak napsat tiskovou zprávu, aby novináře zaujala
Jak dostat novináře na svou akci
Dokážu si PR zajistit sám nebo je lepší investovat do agentury?
Jak vybrat správnou PR agenturu a co po ní chtít
Pro koho je kurz určený?
Pro všechny, kteří potřebují, aby se o nich dozvěděli ti správní novináři
Pro podnikatele, zástupce kulturních a neziskových organizací
tzn. nebudete poslouchat nudnou teorii, ale budeme společně vytvářet vaši PR strategii.
KDO JE ZLATA BIEDERMANNOVÁ
„Dostávám klienty na titulky“
Je majitelkou komunikační agentury SeenMedia PR, která se specializuje na Public Relation.
Už 17 let staví mediální komunikaci předním českým firmám, nakladatelským domům, mezinárodním hudebním festivalům, komerčním subjektům i osobnostem naší země. Díky příběhům, které se skrývají za prací každého z nás, se jí daří dostávat majitele firem a jejich práci přesně do těch médií, které jsou pro ně určené.
O jejích klientech si můžete přečíst ve Forbesu, Mladé Frontě Dnes, Lidových novinách, Reflexu, nebo je vidět v pořadech jako DVTV, 7 pádů Honzy Dědka, Studio 6 či je slyšet v rozhlase.
Deset let pracovala v českých médiích jako novinářka, rozhlasová a televizní reportérka a moderátorka. Její hlas jste mohli slyšet z rádií Impuls, Frekvence 1 či z Českého rozhlasu. Moderovala Snídani s Novou.
Pravidelně přednáší, moderuje odborné i společenské akce. Vystudovala mediální komunikace na UTB ve Zlíně a absolvovala studijní pobyt v Galway Culture Institutu v Irsku.
Dodnes spolupracuje s českými médii, ve kterých se objevují její cestopisy. Je autorkou podcastů „PíáROVINY“ a „Zlaté hvězdy Bali“ a oblíbené rubriky #knizkynasisefky.
„Přestože jsem si myslela, že za mnoho let v tisku vím dobře, jak s novináři komunikovat, byla jsem překvapená, jak se v mnoha směrech mýlím. Doufám, že mnou pečlivě zapsané informace dokážu do praxe vecpat!. Takže, dámy, opravdu velká jednička s hvězdičkou!“.
„Na workshopu se nás sešla velmi různorodá skupina - někteří měli s PR již několikaleté zkušenosti, jiní se komunikaci s médii věnovali spíše okrajově. Bylo obdivuhodné, jak Judita a Zlata dokázaly zaujmout celou skupinu a postaraly se o to, aby si každý odnesl z workshopu nové poznatky a dovednosti. Workshop doporučuji každému, kdo komunikuje s médii - i když si myslíte, že máte komunikaci perfektně zvládnutou, lektorky vás vyvedou z omylu a ukáží vám, jak můžete svou práci dělat ještě lépe.”
"Praktický, profesionálně vedený workshop se spoustou užitečných tipů a prostoru pro praktický nácvik. Kurz se bude hodit nejen PRistům z komerčního sektoru, ale i markéťákům veřejných institucí. Obě lektorky dovedou vytvořit otevřenou kreativní atmosféru a pružně přizpůsobovat obsah individuálním potřebám jednotlivých účastníků. Jsou nejen profesionálky s bohatými zkušenosti, ale především energické a schopné mladé ženy, které mají drive a nápady. Zkrátka radost!"
"Je to užitečné. Kurz pomáhá nastavit základní dovednosti pro styk mezi PR a novináři. Je interaktivní, mnoho otázek i odpovědí na ně. Mohu doporučit."
"Ráda bych Vám poděkovala za nás všechny, kteří jsme se včera zúčastnili workshopu. Dlouho jsem nezažila workshop, který by mě bavil a zajímal po celou dobu průběhu a nutil mě přemýšlet o tom i po zbytek dne."
Previous
Next
Prosaďte svou značku v médiích.
Když víte jak na to, je to snadné. A já vás to naučím.
MÁTE DOTAZ?
Máte-li jakýkoliv dotaz týkající se workshopu, napište mi, moc ráda vám zodpovídám jakoukoliv vaši otázku.
Pamatujte, že za každou značkou je příběh, který stojí za to vyprávět.
Naučte se, jak zaujmout novináře a nechte váš příběh zazářit.